13 dets. Jõulukuuse iseteenindus
Eelmisel aastal avasime esimese jõulukuuskede iseteenindus platsi. Idee oli Eestikuuse eestvedajal Reijol peas juba mõnda aega ning ühiskonnas toimuv kiirendas teostamise protsessi. 2020 aastal oli kontaktivaba ostlemine väga tervitatav ning see trend on jätkuv. Sel aastal oleme oma ideed laiendanud ning hetkel on meil juba 7 jõulukuuse iseteenindus punkti üle Tallinna.
Miks aga eelistada iseteenindus punkti tavapärasele müügiplatsile?
Kõige suurem eelis on see, et pole ajapiirangut. Iseteenindus on avatud 24/7 kuniks jõulukuuski jätkub.
Sel aastal on maksmine isegi veelgi mugavam ja kiirem kui varem. Nimelt on igal jõulukuusel küljes hinnasilt koos QR koodiga ja seda skanneerides avaneb eeltäidetud makselink. Kogu vajalik info on täidetud, valima peab vaid oma panga ning kinnitama makse.
Seega ja on vaja iseteeninduses maksmiseks mobiili id või smart id olemasolu mobiiltelefonis.
Iseteeninduses saab igaüks valida endale sobiva jõulukuuse, see ka mugavalt pakkemasinast läbi tõmmata ning kuuse tüve otsast jupp maha saagida. Saagida võiks kuusetüvelt 2-5 cm suuruse ketta, see soodustab vee liikumist oluliselt.
Igal jõulukuusel on koos hinnasildiga ka veekindlas pakendis Eesikuuse flaier koos hooldusjuhendi ja säilituspulbri pakiga. See pulber lisada esimesele kuuse veele, mis annab veidi toitaineid puule ning hoiab veel puhtamana.
Eestikuuse platsidel Keilas, Viimsis, Pirital, Kadaka Selveri ja hiiu Rimi juures on peale tavapärase müügiplatsi sulgemist võimalik külastada iseteenindust. Nimelt on igal päeval peal müügiplatsi sulgemist avatud väiksem ala koos iseteenindus võimlausega. Nii ei jää kellelgi ilus jõulukuusk endale valimata 🙂
Mine vaata meie müügiplatse ja iseteenindus platse ka kodulehelt.