Müügitingimused

Müügitingimused

  • Eestikuusk.ee e-pood kuulub OÜ-le Eesti Kuusk  (edaspidi: eestikuusk.ee e-pood või e-pood), reg. kood:16270463
  • Kasutustingimused kehtivad kõigile, kes e-poest ostu sooritavad.
  • Enne ostu sooritamist peab ostja kinnitama, et nõustub ja on tutvunud eestikuusk.ee e-poe kasutustingimustega.

Hind

  1. Kõikidele eestikuusk.ee e-poes müüdavatele kaupadele kehtib veebilehel märgitud hind. E-pood jätab endale õiguse hindu kodulehel muuta
  2. E-poes müüdavate toodete hinnad on eurodes ja  sisaldavad käibemaksu 20%.
  3. Ostu hinnale lisandub transpordihind, kui kliendi poolt valitud transpordiviis on valitud Tallinnas (5,00 €).

Ostu sooritamine

  1. Ostu sooritamiseks valib klient e-poest soovitud toote(d) ja vajutab nuppu “Lisa ostukorvi”. Ostukorvi lisatud toodete maksumus kuvatakse püsivalt lehekülje menüüriba paremas servas. Ostukorvi saab navigeerida nii menüüribal ostukorvi maksumusel klikkides, kui ka peale toote korvi lisamist, kui vastava nupu kõrvale ilmub tekst “Vaata ostukorvi.”
  2. Tellimuse vormistamiseks tuleb ostukorvi lehelt liikuda kassasse.
  3. Kassa lehel sisestab tellija korrektselt kontaktandmed, tellimuse tarneaadressi, valib kohaletoimetamise kuupäeva ja kauba kättesaamise viisi.
  4. Tellimuse kinnitamiseks tasub tellija kauba eest pangalingi abil.
  5. Makse sooritamiseks tuleb valida läbi Maksekeskuse sobiv Eesti pangalink (Swedbank, SEB Pank, LHV Pank, Luminor,  COOP). Makseid vahendab Maksekeskus AS.
  6. Peale makse sooritamist pangas tuleb kindlasti vajutada nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”.

Teie ettevõte on isikuandmete vastutav töötleja, Teie ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

Tellimuse kättesaamine

Tellimuse kättesaamiseks valib tellija kassa lehel sobiva tellimuse kätte saamise viisi:

  • Transport Tallinnas
    Transport Tallinnas maksab Tallinna linna piires 5,00 (koos käibemaksuga 20%). Trasnsporti ehk kullerteenust ostes tuleb valida sobilik kuupäev ning soovitud kellaaeg. Kellaajad on esitatud vahemikus alates 10:00-20:00 kolme tunniste vahedega ning ning täpse tarne kellaaja lepib telefoni teel kokku Eesti Kuuse autojuht. Kõik Eesti Kuuse e-poest ostetud jõulukuused tarnib Eesti kuusk OÜ ise kohale ega kasuta selleks kolmandaid osapooli.
  • Tulen ise järgi (Valib sobiva müügiplatsi nimekirjast).

Transport

  1. E-pood pakub kaupade transporti Tallinnas 5.00 € eest.
  2. Tellimuste täitmiseks samal päeval kulub vähemalt 5 tundi ja tellimusi toimetatakse kohale iga päev kell 10:00-20:00 kolme tunniste vahedega. Konkreetse kella kauba üleandmiseks lepib vajadusel kokku Eesti Kuus OÜ autojuht või toimetab kauba kohale valitud ajavahemikul.
  3. Peale kella 15:00 esitatud transporditellimused täidetakse tellimusele järgneval päeval.
  4. Tellimuse transport töövälisel ajal toimub erikokkuleppe alusel ning selleks võtab tellija enne tellimuse sooritamist e-poega ühendust: info@eestikuusk.ee

Kõik Eesti Kuuse e-poest ostetud jõulukuused tarnib Eesti kuusk OÜ ise kohale ega kasuta selleks kolmandaid osapooli.

“Iseteenindus “

  1. Ostetud jõulukuusele saab ostja soetada Eesti Kuus OÜ iseteeninduspunktist.
  2. Kõik iseteenindus punktid avaldatakse veebilehel Müügikohad.
  3. Iseteenidus punkt on avatud müügiperioodil 24/7 ja tasuda saab jõulukuuskede eest läbi pangalingi. Skaneerides välja valitud jõulupuu küljes olevat QR koodi, saade avada mobiiltelefonis Eestikuusk.ee veebilehe ja sooritada ostu seal. Valida tuleb transpordi viisiks
    “Iseteenindus”. Tasuda saab iseteeninduses vaid Mobiili ID või Smart ID teenust kasutades.

Kõik juhendis on lisatud ka iga iseteenindus punkti juurde.

Kauba tagastamine

  1. E-pood valmis jõulukuuse ümber vahetama või tagasi ostma tingimusel, et ostjal on selleks mõjuv põhjus või kui ostetud tootel esineb suuri puudusi. Tagastamise või vahetamise soovist peab ostja e-poodi teavitama hiljemalt 24 tunni jooksul peale kauba kättesaamist.
  2. Tellimuse tagastamise korral peab tellija esitama tagastamise põhjuse. Kui kaubal esineb puudusi, mis on tekkinud kauba valest käsitlemisest, siis kaupa tagasi ei võeta.
  3. Tagastamisel makstakse tellijale raha tagasi samale pangakonto numbrile, millelt makse laekus.

Kaebuste esitamine

  1. Kui tellitud toodetel esineb puudusi, on tellijal õigus esitada eestikuusk.ee e-poele kaebus info@eestikuusk.ee
  2. Kaebused lahendatakse kümne tööpäeva jooksul, alates kaebuse laekumisest ning lahendamise aluseks on tellimust kinnitavad dokumendid.
  3. Kaebust ei lahendata, kui e-pood tuvastab kaubal puudused, mis on tekkinud tellija süül.
  4. Kokkuleppele mittejõudmise korral on tellijal õigus pöörduda vaidlusi lahendavate institutsioonide poole.

* E-pood jätab endale õiguse tellimusest loobuda, tagastades tellijale kogu makstud summa.

 

Eesti kuusk OÜ
Eestikuusk.ee
info@eestikuusk.ee
Tel: 56 454 368
www.eestikuusk.ee